23.7.08

Mansikka-aika


Hyvää naistenviikkoa! Aika moni blogin lukija varmaan viettää nimipäiväänsä lähipäivinä. Mansikat ovat kypsiä. Jos vaikka tänä kesänä saisin sen mansikkalaatikon ostettua, viime kesänä olin myöhässä.


Parvekkeella tällä hetkellä aukeamassa ovat auringonkukat. Jos saisin parveketta vähän siivottua, voisin esitellä muitakin kun lähikuvia.

Virkkasin takkia tytölle, mm.hihat puuttuu. Värit valitsin lempikukkieni mukaan, pionia ja laventelia. Lankana Garnstudion Paris, mukavan pumpulinen lanka.

Nappilokeroni. Loput lokerot työkalupakistani esittelen myöhemmin. Oletteko käyneet Iso-Roban Nappitalossa? Hassu pieni nappikauppa. Kivenheiton päässä Menitasta.

4 kommenttia:

Hallatar kirjoitti...

Ihania käsitöit' ja ihania masikoita! =)
Muksaa kesää. =)

Jonna kirjoitti...

En ole muuten ikinä käynyt nappitalossa! Pitäisi. Napitkin on niin ihania. Olen kyllä kantanut niitä putkitolkulla kirpparilta kotiin.

Suolaaja kirjoitti...

Hallatar: Kiitos ja kiitos sitä samaa sullekkin:)

Kanerva: Kirppari onkin varmaan fiksu tapa hankkia napit. En ole älynnyt. Vanhoista poisheitettävistä vaatteista olen nyt alkanut ottaa napit talteen jos ovat vielä hyviä. Ja kivaa olis muuten kokeilla tehdä itse nappeja jostain massasta. Ainakin Puputsi esitteli blogissaan...

Jonna kirjoitti...

Mä olen kanssa joskus tehnyt Fimosta nappeja, niistä tuli aika hauskoja. Ovat vaan sen värisiä, että ei ole tullut käyttöä. Pitäisi tehdä joku työ mihin ne sopisi.